TerugTerug
Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht over een ondernemer/winkel?

Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht over een ondernemer/winkel?

Onze winkels zijn eigendom van zelfstandige ondernemers. Wij adviseren om opmerkingen, tips of verbeterpunten zelf met de ondernemer te bespreken. Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij nemen dan contact op met de betreffende ondernemer. We doen er vervolgens alles aan om samen een passende oplossing te vinden!

We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens:

  • Je naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • E-mailadres
  • De naam en plaats van de betreffende winkel

In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voor je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt omdat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden!

Je antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op.
Telefoon

De DA klantenservice is per telefoon bereikbaar.

E-mail

De DA klantenservice is per e-mail bereikbaar.