TerugTerug
Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht over een aankoop uit de webshop of winkel?

Waar kan ik terecht met een opmerking of klacht over een aankoop uit de webshop of winkel?

Klacht betreft een winkel

Onze winkels zijn eigendom van zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken.

Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan om samen een passende oplossing te vinden!

We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens:

  • Je naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • E-mailadres
  • De naam en plaats van de betreffende winkel

In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Klacht betreft de webshop

Als je een klacht hebt over een product of uitvoering van de bestelling op onze webshop, adviseren we je gebruik te maken van onze eigen klachtenregeling contactformulier. Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie.

Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl.

Klachten betreft geneesmiddelen

Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling contactformulier.

Heeft u een klacht over onze advisering? 

Gecertificeerde winkels en webshops met de Groene Plus doen er alles aan om hun klanten juist en deskundig te adviseren over zelfzorggeneesmiddelen. Het kan altijd gebeuren dat je een klacht hebt en wij horen dat graag om onze service te verbeteren. Als je een klacht hebt over de dienstverlening van deze gecertificeerde webshop met betrekking tot de verkoop en aflevering van en advisering over zelfzorggeneesmiddelen, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling contactformulier.

Als wij jouw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je met de klacht rechtstreeks terecht bij de klachtencommissie van PCO (t.a.v. de secretaris, Postbus 1262, 3600 BG Maarssen of klachtencommissie@cbd-maarssen.nl. Kijk voor meer informatie over de klachtenregeling van het CBD/PCO op de site van het CBD bij Klachtenprocedure consumenten

De klachtencommissie van PCO Certificerend Orgaan neemt alleen klachten van klanten in behandeling over de dienstverlening van de gecertificeerde webshop met betrekking tot de verkoop en aflevering van en advisering over zelfzorggeneesmiddelen, voor alle andere klachten kun je hier niet terecht en word je terugverwezen naar da.nl.  

Je antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op.
Telefoon

De DA klantenservice is per telefoon bereikbaar.

E-mail

De DA klantenservice is per e-mail bereikbaar.