Wat vervelend dat je een klacht hebt. We willen hem graag met je oplossen! Kijk hieronder per soort klacht wat je het beste kan doen.

Klacht betreft een winkel

Onze drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken.

Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan om samen een passende oplossing te vinden!

We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens:

  • Je naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • E-mailgegevens
  • De naam van de betreffende winkel

In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Klacht betreft de webshop

We kunnen je het snelste helpen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Ben je niet tevreden of geholpen met de oplossing? Dan kan je altijd nog contact opnemen met Thuiswinkelwaarborg. Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie. Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ook kan je een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klachten betreft geneesmiddelen

Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling contactformulier. Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de kwaliteitscoördinator van het CBD.